Publikacje
Publikacje
Wszystko
Historia reklamy
Wizerunek firmy
Pozostałe
Synestezja… współczesna droga do wyróżnienia
Publikacje Oferta Post Title Każda epoka posiada własny styl obrazowania. „Style charakteryzują nie tylko czas (np. retro, awangarda), ale też ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Wizerunek firmy a marka
Publikacje Oferta Post Title „Kolejny problem, jaki wiąże się z marketingowym ujęciem wizerunku, to rozszerzenie pojęcia wizerunku o pojęcie wizerunku ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Volney Palmer
Publikacje Oferta Post Title Rok 1843 jest uznawany za nowy początek sztuki promocji. Stało się to za sprawą Volney Palmera, ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
BRANDING oznacza… wypalać
Publikacje Oferta Post Title Reklama w swoich początkach posługiwała się głównie przekazem graficznym. Przede wszystkim dlatego, że w czasach starożytnych, ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Heraldyzacja formy
Publikacje Oferta Post Title Dużą rolę w rozwoju systemów wizualnych odegrał Kościół, który od wieków posługuje się kodami kolorystycznymi i ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Drukowana rewolucja reklamowa
Publikacje Oferta Post Title „Wynalezienie druku ok. 1440 r. spowodowało pierwszą rewolucję w reklamie, która mogła teraz dotrzeć do większej ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
ERA CI
Publikacje Oferta Post Title Choć z początkiem XX w. coraz częściej i silniej dostrzegano zalety płynące ze stosowania znaków towarowych, ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
WIZERUNEK a Tożsamość
Publikacje Oferta Post Title Warto podkreślać, że wizerunek i tożsamość – pomimo ścisłych zależności – to pojęcia z goła odmienne ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Definicja, istota i funkcje marki
Publikacje Oferta Post Title W myśl definicji American Marketing Association, „marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
TOŻSAMOŚĆ a wizerunek
Publikacje Oferta Post Title "Tożsamość organizacji bywa niekiedy utożsamiana z jej wizerunkiem, co jest nieporozumieniem."1 "Tożsamość to samoświadomość organizacji, a ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Proces kształtowania wizerunku
Publikacje Oferta Post Title „Najważniejszym zadaniem kreatora marki jest jej przesłanie: wymyślenie, czym powinna być w przypadku nowej marki, oraz ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Adresaci wizerunku
Publikacje Oferta Post Title Klienci są najważniejszym adresatem wizerunku firmy, gdyż są niepodważalnym warunkiem jej istnienia. Nie można jednak zapominać ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Znaczenie wizerunku firmy – wizerunek jako element wartości
Publikacje Oferta Post Title Znaczenie reputacji firmy czy marki jest nieocenione, szczególnie w obliczu widocznej w wielu sektorach przewagi znaczenia ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
nowy Synestezja… współczesna droga do wyróżnienia
Publikacje Oferta Post Title Każda epoka posiada własny styl obrazowania. „Style charakteryzują nie tylko czas (np. retro, awangarda), ale też ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
ERA CI
Publikacje Oferta Post Title Choć z początkiem XX w. coraz częściej i silniej dostrzegano zalety płynące ze stosowania znaków towarowych, ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Drukowana rewolucja reklamowa
Publikacje Oferta Post Title „Wynalezienie druku ok. 1440 r. spowodowało pierwszą rewolucję w reklamie, która mogła teraz dotrzeć do większej ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Heraldyzacja formy
Publikacje Oferta Post Title Dużą rolę w rozwoju systemów wizualnych odegrał Kościół, który od wieków posługuje się kodami kolorystycznymi i ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
BRANDING oznacza… wypalać
Publikacje Oferta Post Title Reklama w swoich początkach posługiwała się głównie przekazem graficznym. Przede wszystkim dlatego, że w czasach starożytnych, ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Volney Palmer
Publikacje Oferta Post Title Rok 1843 jest uznawany za nowy początek sztuki promocji. Stało się to za sprawą Volney Palmera, ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Znaczenie wizerunku firmy – wizerunek jako element wartości
Publikacje Oferta Post Title Znaczenie reputacji firmy czy marki jest nieocenione, szczególnie w obliczu widocznej w wielu sektorach przewagi znaczenia wizerunku nad znaczeniem produkcji ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Adresaci wizerunku
Publikacje Oferta Post Title Klienci są najważniejszym adresatem wizerunku firmy, gdyż są niepodważalnym warunkiem jej istnienia. Nie można jednak zapominać o innych podmiotach otoczenia ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Proces kształtowania wizerunku
Publikacje Oferta Post Title „Najważniejszym zadaniem kreatora marki jest jej przesłanie: wymyślenie, czym powinna być w przypadku nowej marki, oraz wnikliwa analiza, czym jest ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
TOŻSAMOŚĆ a wizerunek
Publikacje Oferta Post Title "Tożsamość organizacji bywa niekiedy utożsamiana z jej wizerunkiem, co jest nieporozumieniem."1 "Tożsamość to samoświadomość organizacji, a wizerunek to jej obraz ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
WIZERUNEK a Tożsamość
Publikacje Oferta Post Title Warto podkreślać, że wizerunek i tożsamość – pomimo ścisłych zależności – to pojęcia z goła odmienne. "O ile tożsamość jest ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Wizerunek firmy a marka
Publikacje Oferta Post Title „Kolejny problem, jaki wiąże się z marketingowym ujęciem wizerunku, to rozszerzenie pojęcia wizerunku o pojęcie wizerunku marki. Spotkać się można ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
nowy Synestezja… współczesna droga do wyróżnienia
Publikacje Oferta Post Title Każda epoka posiada własny styl obrazowania. „Style charakteryzują nie tylko czas (np. retro, awangarda), ale też ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Definicja, istota i funkcje marki
Publikacje Oferta Post Title W myśl definicji American Marketing Association, „marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
Synestezja… współczesna droga do wyróżnienia
Publikacje Oferta Post Title Każda epoka posiada własny styl obrazowania. „Style charakteryzują nie tylko czas (np. retro, awangarda), ale też ...
... Czytaj Dalej
... Czytaj Dalej
1843. Agencja kreatywna
Znajdź nas:
O nas
Współpraca
Zastrzeżenia Prawne
Polityka Prywatności
1843. Agencja Kreatywna
ul. Żabiniec 38
31-215 Kraków
E: info@1843.pl