Oferta
Dlaczego my?
Gdyż jesteśmy bardzo twórczy w "rysowaniu", ale oszczędni w "koloryzowaniu". W obecnych czasach by szerzej odpowiedzieć na pytanie: DLACZEGO MY? - należy zacząć od końca i najpierw pokazać dlaczego nie ktoś inny. Częstym zabiegiem służącym podkoloryzowaniu kompetencji, jest prezentowanie przez agencje reklamowe realizacji, w sposób sugerujący kompleksowe wykonawstwo projektu, podczas gdy została przez nich wykonana ledwie pieczątka na podstawie przesłanych przez kogoś innego materiałów. Z wielkim żalem oglądamy nasze projekty, pod którymi podpisują się osoby nie mające z nimi nic wspólnego.
Absurdem jest także pokazywanie na stronach internetowych firm reklamowych – w miejscu: „pracowaliśmy dla” - logo firm, dla których praca polegała i najczęściej kończyła się na złożeniu oferty. Nie przeczymy, że to również praca, wręcz przeciwnie, ale czy taka jest idea prezentacji dotychczasowych dokonań? W przypadku wielu witryn, lista kontrahentów jest znacząco dłuższa niż lista prezentowanych prac, ale rzadko można sprawdzić co tak naprawdę wykonawca realizował dla Klienta, z którym to współpracą się chwali. Wynika z tego, że praktycznie każda większa, bądź mniejsza agencja reklamowa, wykonywała projekty dla takich firm jak Orlen, Orange czy innych rynkowych potentatów - aż dziw, że wizerunki tych firm wciąż są spójne.
Znamienna jest także wyraźna tendencja do odwracania uwagi od swoich kompetencji, za pomocą umieszczanych na stronie zdjęć czy też filmików prezentujących piękne krajobrazy, takie jak malownicze góry, czy panorama wielkiego miasta. Obrazy tego rodzaju są powszechnie dostępne i można je nabyć „za grosze” w każdym banku zdjęć, ale dzięki urokowi jaki ze sobą niosą, podnoszą wartości twórcze oferentów. Pytanie czy ci, którzy weryfikują danego wykonawcę, poszukują przykładów wykonanych przez niego prac, czy zachwycających pejzaży, a także, czy tego rodzaju zabiegi są wyrazem kreatywności, czy próbą podkoloryzowania poziomu swojego profesjonalizmu?
W naszej opinii wszelkie tego rodzaju działania jak opisane powyżej są nieuczciwe względem Klientów, albo są po prostu bez sensu. Dlatego na naszej witrynie znajdziecie Państwo wyłącznie projekty wykonane przez nas, które zawsze są zinterpretowane, by mogli Państwo sprawdzić jakiego typu zadania zostały nam zlecone, a także ocenić z jakim efektem się z nich wywiązaliśmy. Jesteśmy rzetelną agencją reklamową zapewniającą kompleksową obsługę w zakresie marketingowym – począwszy od doradztwa i opracowań koncepcyjnych, przez wykonanie wartościowych projektów, na produkcji skończywszy. 1843. Nowy Początek.
- Profesjonalna i merytoryczna obsługa.
- Doradztwo oraz wsparcie marketingowe.
- Kompleksowe rozwiązania projektowe i produkcyjne.
- Kreatywność i dbałość o detale.
Identyfikacja wizualna i księgi znaku
System identyfikacji wizualnej, zwany corporate identity (CI), jest jednym z podstawowych filarów pozwalających na efektywną budowę tożsamości oraz, co najistotniejsze wizerunku firmy. Wyróżnia ofertę spośród konkurencyjnych, komunikuje obietnicę marki, ale przede wszystkim jest swoistym obrazem pozostającym w wyobraźni odbiorcy, skupiającym cechy oraz odczucia powstające po zetknięciu się z daną marką.
Zatem to nic odkrywczego napisać, że na projektancie znaku firmowego będącego głównym filarem tożsamości wizualnej, spoczywa ogromna odpowiedzialność. Dlatego warto by rozróżniał on pojęcia logo i logotypu, ale przede wszystkim potrafił nadać im wartościowej symboliki, ujętej w przemyślanej i estetycznej formie. Takiej, która będzie dostosowana do specyfiki działalności oraz najbardziej efektywna w docieraniu do grupy docelowej przedsiębiorstwa. Trudne? Absolutnie, ale warto się starać, zawsze.
Nie powinno się przy tym zapominać, że nawet doskonałe logo wykorzystywane w niestaranny bądź błędny sposób, nie będzie stanowiło większej wartości. Fundament jest jednym z najistotniejszych elementów każdej konstrukcji, ale wciąż pozostaje on tylko jednym spośród wielu. Budowa oryginalnej i zunifikowanej, a w konsekwencji skutecznej wizualizacji firmowej, wymaga przemyślanego kierunku kreacji oraz szczerego zaangażowania. Z pewnością także, odrobiny talentu.
- Logo oraz księgi znaku (manuale).
- Kompleksowa identyfikacja wizualna.
- Rebranding marek.
- Strategie wizerunkowe.
Reklama ATL / BTL, opakowania
Rosnąca różnorodność form sprzedaży sukcesywnie prowadzi do wzrostu konkurencji na wielu rynkach, w związku z czym istnieje obecnie silniejsza niż w przeszłości potrzeba wyróżnienia oferty, czy też samego produktu, na tle innych. Nasilająca się walka o "uwagę odbiorcy" wynika przede wszystkim z rozwoju środków przekazu i stanowi podstawę kształtowania się nowych trendów w projektowaniu graficznym.
Niezależnie jednak od rozmaitości nośników reklamowych, podlegają one prawom ludzkiej percepcji, które wydają się być uniwersalne. Dlatego umiejętnie zaprojektowane opakowania czy też innego rodzaju materiały reklamowe, są niezwykle skutecznym narzędziem służącym do osiągania wzrostów sprzedaży, a także budowy dobrej reputacji firmy pozwalającej progres ten utrzymywać w długim okresie czasu. Wykorzystywanie graficznej interpretacji zalet charakteryzujących daną markę i eksponowanie ich za pośrednictwem materiałów firmowych - zarówno tych materialnych, jak i wirtualnych - może stanowić istotną przewagę konkurencyjną.
- Materiały reklamowe ATL i BTL.
- Opakowania oraz etykiety produktowe.
- Katalogi produktowe oraz raporty roczne.
- Planowanie i zakup mediów.
Stoiska targowe, POS'y i regały
Odpowiednie wykorzystanie przestrzeni - zarówno w placówkach handlowych czy poprzez stoisko targowe - jest jednym z najbardziej produktywnych sposobów na bezpośrednie utrwalenie w świadomości Klientów wizerunku marki. Akcentowanie działalności firmy poprzez formy przestrzenne, pozwala nie tylko skutecznie docierać do nowych odbiorców, ale także wywierać na nich pozytywne wrażenie, budujące renomę marki.
Nie zawsze wystarczy dobry produkt, czy też efektowne opakowanie, często równie ważna, a nawet ważniejsza, jest jego skuteczna ekspozycja pozwalająca firmie zostać zauważoną. Czynnik ten gwarantuje wzrost wyników sprzedażowych oraz popularności marki.
Podobnie jak wyróżnienie produktu w otoczeniu handlowym, istotne jest odciśnięcie w świadomości odbiorców oblicza marki podczas różnego rodzaju eventów. Kreatywne i przemyślane stoisko wystawiennicze w znaczący sposób podnosi efektywność inwestycji w tego rodzaju wydarzenia promocyjne.
- Stoiska targowe i wyspy ekspozycyjne.
- Materiały POS, ekspozytory i standy.
- Meble reklamowe i wystawiennicze.
- Projekty, produkcja oraz kompleksowa obsługa.
Strony i sklepy internetowe
Strona internetowa jest podstawowym i bardzo często jednym z pierwszych nośników reklamowych, z którym styka się Klient potencjalnie zainteresowany ofertą przedsiębiorstwa. Nie ulega zatem wątpliwości, że bynajmniej dlatego warto zadbać, by była ona wyjątkowa i estetyczna.
Wykonujemy strony internetowe, które przede wszystkim spełniają wszelkie kryteria wyszukiwarek pod kontem pozycjonowania. Jest to jeden z najważniejszych czynników, ale oczywistym jest także, że w obecnym czasie, witryna internetowa musi być w pełni responsywna, czyli musi dostosowywać się do rozdzielczości ekranu, na którym jest wyświetlana. Powinna być także przemyślana, czytelna i przyjazna dla użytkowników.
Zapraszamy do kontaktu w celu umówienia bezpłatnych konsultacji z naszym przedstawicielem, które pozwolą sprecyzować potrzeby Państwa firmy względem budowy, czy też przebudowy strony internetowej oraz pozwolą na precyzyjne określenie czasu, a w konsekwencji nakładów finansowych, jakie są konieczne do poniesienia na ten cel.
Warto pokazywać Klientom piękną "stronę" swojego biznesu!
- Projekty oraz kodowanie stron internetowych.
- Strony produktowe, landing pages.
- Responsywność oraz pozycjonowanie.
- Oryginalna oraz przemyślana estetyka.
1843. Agencja kreatywna
Znajdź nas:
O nas
Współpraca
Zastrzeżenia Prawne
Polityka Prywatności
1843. Agencja Kreatywna
ul. Żabiniec 38
31-215 Kraków
E: info@1843.pl